wtorek, 17 stycznia 2012

Dzień WAŻNYCH SZCZEGÓŁÓW

Dziś jest Dzień WAŻNYCH SZCZEGÓŁÓW. Po porannym AKTINGU uświadomiłam sobie, że mam ustalony w życiu cel, zaczynam realizować swoje marzenia, pasje. Rozwijam się w Swoim kierunku. Odkąd pracuję z DEKODYKĄ wszystko to przyspieszyło, nabrało kształtów, ale nie było tego TURBO !!! Żeby było tak naprawdę na JUŻ !!! Przyczyna była błacha. Nie było przyspieszenia, bo tak naprawdę każdego dnia jakieś drobne szczegóły, w sumie to nie istotne, ale rozkładały mój dzień na części pierwsze i to co miało być zrobione na dziś było robione na za tydzień. W trakcie dzisiejszego AKTINGU usunęłam tzw. przeszkadzaczy , którzy zawsze mieli " ale ja tylko" ... "a mogłabyś tylko ?". Dowiedziałam się też ważnej rzeczy. Zawsze rzucałam wszystko to co akurat robiłam i robiłam to "tylko". Taki szczegół niby nieważny. A to dlatego, że podświadomie traktowałam sama siebie jako szczegół - ale od dziś jestem sama sobie najważniejsza. Od dziś jest tak : "czy mogłabyś mi tylko ......?" - Oczywiście mogłabym TYLKO najpierw skończę to co sobie zaplanowałam :)
I wiesz co ?
Telefon milczy !!!!
Kod, który nie doszedł na emaila odnalazł się, program, którego od trzech dni nie mogłam ściągnąć bo urywało transfer własnie się zainstalował, a aparat fotograficzny, który od wczoraj pokazywał mi jakieś dziwne szlaczki- po prostu działa.
A ja właśnie siadam do wystawiania aukcji, z rzeczami, które niepotrzebnie walają się po całym domu.
To jest część pierwsza porządków domowych przygotowujących do przeprowadzki.

A Tobie co jest szczegółem ? I czy oby na pewno nie jest to Ważne ?

A to jest pierwszy kawałek, który po AKTINGU przyszedł mi do głowy !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz